• pit-foodconcepts - liaison food collective - de kazerne
  • pit-foodconcepts - cookaholics

Liaison.

Even voorstellen

De roots van Liaison, onder leiding  van Bart Kolen, liggen binnen het horeca segment. Liaison  participeert inmiddels binnen een aantal te gekke bedrijven. De focus van Liaison ligt op het ontwikkelen van food strategieën en het opzetten en verfijnen van keukenprocessen op hoog niveau. Persoonlijke ontwikkeling is daarbij een belangrijkste drijfveer. Liaison brengt creativiteit, kennis en een flinke portie energie. Naast horeca is men ook actief binnen het Retail segment en heeft Liaison een sterke band met de zorgsector.

Bart Kolen legt daarbij de focus op het ontwikkelen voor derden en het doorontwikkelen van eigen initiatieven. Dat concurrentie niet bestaat tonen we aan door de samenwerking en interactie tussen Pit-Foodconcepts en Liaison aan te gaan. Elkaar versterken, uitdagen en prikkelen, daar gaat het om. De slogan van Liaison luid dan ook niet voor niets ‘The creative adult is the child who has survived’

Website

www.liaisonfoodcollective.nl

Type project

Met Liaison gaat ondernemer Bart Kolen zijn dromen en ideeën realiseren. De kennis die Bart heeft opgedaan binnen de food wereld is slechts het begin van wat komen gaat. De ontwikkeling van een aantal innovatieve producten is reeds gestart en Liaison zal in een razend tempo van zich laten horen. Daar zijn wij van overtuigd. Wij weten als geen ander hoe uitdagend het starten van een innovatief bureau binnen de voedingsmiddelenindustrie kan zijn.

Bijdrage Pit-Foodconcepts

Pit-Foodconcepts heeft een zeer persoonlijke band met ondernemer Bart Kolen. Zo voelt ons kantoor in de Spoorzone voor deze verse ondernemer als een koffiebar en uitlaatklep waar creatieve hersenspinsels je geregeld om de oren vliegen. Pit-Foodconcepts hielp Liaison met het ontwikkelen van het bedrijfslogo en vertaalde wat ideeën voor innovatieve producten naar tastbare designs.

Rol

# Ontwerp logo Liaison

# Ontwerp logo & huisstijl Mr. Pickles zoetzuur