• de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts
  • de jongens van streek pit-foodconcepts

de jongens van streek.

Even voorstellen

Stefan en Jan hebben een passie voor goed eten. Goed eten met een verhaal. Van bron tot bord, dat is waar ze voor staan. Ons voedselketen en de schakels tussen het land en consument worden steeds langer. Goed voor de schakels maar minder goed voor de kwaliteit en de eenvoud van voedsel. Ongecompliceerde voeding en pure, eerlijke smaken op het bord. Daar draait het allemaal om. De Jongens van Streek staan voor ongecompliceerd voedsel zonder fratsen maar met streken. Met streken horen wij u denken? Juist ja, met streken. Het liefst zoveel mogelijk. De streken staan bij De Jongens van Streek altijd centraal. Zo leveren Jan en Stefan je telkens weer een streek in hun toonaangevende horecazaak. Iedere productcategorie kent zijn beste streken, aldus Stefan en Jan. Zo kan de beste wijn uit Frankrijk komen, zijn de oesters van Nederlandse bodem heer en meester en halen we het vlees van een lokale boerderij om de hoek. Je ziet het, de beste streken zijn de streken waar Jan en Stefan achter staan. De leveranciers zijn lokale helden. Helden waar men trots op is. Deze helden verdienen een podium en Stefan en Jan zijn voornemens dit podium te bieden.

Ook de leveranciers hebben hun streken. Zo rookt boer Jan zijn vlees op ambachtelijke wijze en levert visser Bas enkel en alleen de bijvangst van de visserijsector. Mannen of vrouwen met een verhaal. Het verhaal van bron tot bord waarbij het levensverhaal en de filosofie van de boer centraal staat. Ook circulair ondernemen is een belangrijk onderdeel bij De Jongens van Streek. Zo composteert men hun eigen afval, gaat men zorgvuldig met de restverwerking van plastic om en kweken de jongens hun eigen oesterzwammen op het restmateriaal van hun koffieproductie. Gaaf toch! een grenzeloze liefde voor ambachtelijke producten met een verhaal. Dat is wat deze jongens zo uniek maakt en dat proef je.

Website

Is nog in aanbouw

Type project

Jan en Stefan klopte aan bij de mannen van PIT om hun concept concreet te maken. Een bundeling van ideeën was het uitgangspunt. Een echt verhaal en duidelijk kader was er nog niet. Stefan en Jan zijn twee uitzonderlijk gedreven ondernemers met oog voor detail en een ongekende drive voor eten met een verhaal. Ongecompliceerd, eenvoudig en innovatief. Dat is waar deze jongens voor staan. Samen besloten ze te starten met een horecazaak. Maar waar te beginnen? Wat we vaker zien bij ondernemers is dat het concreet maken en durven snoeien in de ideeën veelal lastig blijkt omdat de creativiteit vaak alle kanten op spat. Aan de mannen van PIT de mooie taak om een passend concept te ontwikkeling waarbij de ideeën en het uitgangspunt van De Jongens van Streek het beste tot uiting kwamen. Het ontwikkelde concept stelt de Jongens van Streek in staat om met een duidelijk en gekaderd concept de realisatie fase in te gaan. Dit is waar we voor staan en dit is wat we gaan doen! De mannen van PIT gingen aan de slag met het ontwikkelen van een passend horecaconcept voor De Jongens van Streek.

Bijdrage Pit-Foodconcepts

De mannen van PIT namen de input van De Jongens van Streek als uitgangspunt en gingen aan de bak. Doel? Het ontwikkelen van een horeca totaalconcept waarbij ” de streek ” op vernieuwende wijze centraal stond. De mannen van PIT ontwikkelde een concept welke als kapstok zal dienen voor alle verdere conceptuitwerkingen. Een goede basis welke als kapstok en rode draad zal dienen bij het uitrollen van het concept. Doelstelling is het ontwikkelen van een totaalconcept welke ingezet kan worden als franchise waardig conceptmodel voor verschillende steden en locaties. Zo bundelde we de concept writings, reasons 2 believe, concept discriminator, benefits, unique selling points, concept DNA, logo, uitstraling en totale vibe in één krachtig model. Momentele werken de mannen van PIt nog aan de uitrol van het concept. Updates will follow soon! Howdy.

Rol

# Conceptontwikkeling De Jongens Van Streek horecaconcept

# Concept writings

# Concept uitstraling en look & feel

# Concept presentatie & pitch

# Kaderstelling voor verdere ontwikkeling

# Fundering voor realisatie & implementatie DJVS concept

# Concept logo, uitstraling, communicatie & marketing

×
Hi There,

Nieuwsgierig geworden? Just send us a message!

Howdy