• Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts
  • Rebelz - etnic concepts
    Rebelz - etnic concepts

REBELZ – DARE TO BE DIFFERENT.

CONCEPTVORMING &

STRATEGIE & CONSULTANCY

DARE TO BE DIFFERENT BRAND

 

De vraag

Kun je ons helpen met het vormen van een product,- en merkstrategie, het vormen van concepten en het kickstarten van etnisch georiënteerde Millennial producten? ZEKERS….

Het resultaat

Rebelz is een innovatief collectief van verschilmakers in de wonderlijke wereld van food en innovatie. Dare to be different is niet voor niets de slagzin van dit collectief. PIT Foodconcepts is onderdeel van dit collectief waarbij we zorg dragen voor conceptontwikkeling en strategiebepaling. Zo dragen we zorg voor een visuele en conceptmatige uitwerking voor alle innovatieve vraagstukken als kickstart voor daadwerkelijke productie en implementatie. Voor het Rebelz collectief ontwikkelde we het DARE TO BE DIFFERENT concept waarbij het activeren van persoonlijkheid en het anders durven zijn zijn centraal staat. Iedereen is uniek op zijn of haar manier. Expres yourself. Gooi het eruit en laat zien hoe uniek je bent. Iedereen mag mee doen en samen zijn we allemaal bijzonder op onze eigen manier. We proberen met dit concept mensen dichter bij elkaar te brengen. Ongeacht geaardheid, uiterlijke vertoning, religie of huidskleur. Dat is waar dit merk voor staat. Rebels, uniek, persoonlijk, anders dan anders en natuurlijk verbindend.

Met die gedachte ontwikkelde we tal van concepten rondom etnische dranken. Van kruidenkoffie in capsule vorm tot coffee pads met herbal flavours. Diverse conceptvormen zijn op prototype schaal ontwikkeld waaronder complete branding en conceptuiting voor kruidensticks voor koffie en thee. Een onderscheidende concept insteek voor internationale toepassingen. DIT CONCEPT IS EEN ODE AAN DE VEELZIJDIGHEID VAN HET INDIVIDU. Zo kozen we voor het centraal zetten van de persoon achter het merk. Portretten die spreken en waarbij sprekende ogen, de ziel van ieder mens, direct zichtbaar is. Aan de voorzijde een diepe ziel met aan de achterzijde een activerende setting. De persoon op de verpakking wordt letterlijk geactiveerd door het concept en kiest ervoor zichzelf bloot te geven. Van surfen tot fietsen en van duiken tot fotograferen. Het maakt namelijk niet uit wie je bent of wat je doet maar doe wat je wil doen! Daar staat het concept voor. Sproeten, rood haar, dik, dun, snor, bril, gehandicapt of grijs? Je bent wie je bent.

Dare to be different!

  • Rebelz
  • 2017/2018