• PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    Uit liefde voor de streek
  • PIT Foodconcepts
    uit liefde voor de streek

UIT LIEFDE VOOR DE STREEK.

 

CONCEPTVORMING

KORTE KETEN, LOKAAL

STREEKMERK PLUS

 

De vraag

Kun je ons helpen met het vormen van ons idee, het totaalconcept op product niveau en het uitwerken van de gehele strategie en marketing rondom dit streekmerk. We willen lokale makers van ambachtelijke producten bundelen in één concept en ze een podium bieden met groot bereik binnen Retail! Ons antwoord: past he-le-maal in ons straatje! Let’s go

Het resultaat

Plus Udenhout is sinds dit jaar overgenomen door Stefan Ammerlaan. Stefan is een vooruitstrevende ondernemer die graag zijn eigen paden zoekt. Hij is gek op de natuur en de regio waarin hij leeft, woont en werkt. Pit-Foodconcepts en Stefan werkte eerder al eens samen. Toen ontwikkelde Pit-Foodconcepts het concept; de mannen van streek voor Stefan.

PLUS Ammerlaan wil een plek zijn waar u zich thuis en prettig voelt. Het deskundige en vriendelijke personeel heet u graag welkom en helpt u bij het doen van uw dagelijkse boodschappen. U vindt bij PLUS Udenhout onder andere een uitgebreid vers assortiment, ambachtelijk gebakken brood en een bijzondere selectie van geweldige wijnen. Ze  hebben een ruim aanbod PLUS Huismerk producten. Deze producten zijn met de grootste zorg voor u samengesteld en van uitstekende kwaliteit. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden ze zich in supermarktland. Stefan zou Stefan niet zijn als hij niet nog wat extra’s in petto zou hebben. Bij hem borrelde al jaren het idee om de streek te verbinden met zijn eigen missie en zijn gevoel.

Dries ging aan de slag met de kernwaarden van Stefan en PLUS Udenhout. Samen met Stefan bekeken ze de streek, proefde ze de lokale producten en wandelde ze door de streek om het natuurlijk schoon te vangen in één kernwaarde. Klinkt gek, maar daar begint het! Dicht bij jezelf blijven en ergens voor staan. Dat is waar het om gaat. Dat is met het nieuwe streekmerk van PLUS Udenhout goed gelukt. De essentie hebben we gevangen en we hebben ons niet gek laten maken door ruis om ons heen. Ditmaal moest het vanuit het onderbuikgevoel! Dat maakt het nu juist zo sterk. Het merk “uit liefde voor de streek” was geboren! Een streekmerk vol passie, zonder onzin en met karakter waarbij we jong en oud, boer en burger met elkaar verbinden! Samen hebben we liefde voor onze streek en de mooie producten en mensen die daaruit voortkomen!

We ontwikkelde een streekschap in de supermarkt waar alle lokale helden onder de UIT LIEFDE VOOR DE STREEK merkvlag direct aan de consument worden aangeboden. Koffiebonen, kazen, zuivelproducten, vlees, bier, honing en verse groenten en fruit. Het merk is ontwikkeld om te groeien en er zullen in de toekomst dan ook vele UIT LIEFDE VOOR DE STREEK producten volgen.

Ontdek dit unieke streekmerk van PLUS Udenhout!

Facebook

Website

  • PLUS Udenhout
  • 2020/2021